Bli inte förvirrad mellan min personlighet och min attityd. Min personlighet är vem jag är, och min attityd beror på vem du är.

äntligen hemma från världens längsta jävla dag, eller kom hem för en timma sen typ.
men jag är skitglad ändå, även fast det har varit en pissdag, men nu är mitt humör på topp, det är nog för att micke nyss messade mig och sa att han kunde gå ut, jag har suttit & haft tråkigt flera kvällar i rad nu så det ska faktiskt bli askul att gå ut, hihi, jag vet jag är cp ;)
han kommer iallafall hit om typ 50 min så drar vi till trappan eller nåt sen.
men vi hörs senare när jag kommer hem, puss på er alla!



bild i repris, igen.. måste ta nya bilder nu assooo

// emmaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0