förlåt för dålig uppdatering..

som sagt förlåt för dålig uppdatering men har verkligen inte orkat blogga idag heller, har vart hemma för att jag har så jävla ont i mina tänder, det spänner som fan & tandläkaren sa att det inte skulle va så farligt i tänderna där nere bara att jag skulle va lite "öm" det är mycket värre än tänderna där uppe va, jag kan inte ens äta en mjuk macka liksom, jag sliter seriöst snart av mig tandställningsjäveln..
ska inte ta ut min ilska på er men ville bara skriva av mig lite, sorry.
imorn blir det väl skola för mig antar jag, sen ska jag till läkaren så kommer gå typ vid kvart över 2 eller något för det tar ett tag att åka till det sjukhuset, skönt iaf att slippa nån lektion!
aja har typ inget mer att säga, men vi hörs säkert senare ikväll!
puuuuss :)

//emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0