Life is a book. Every day is a page, every month is a new chapter, every year is a new series.

förlåt för att jag bloggar så sällan.. tur att Elin bloggar ofta iaf, men jag lovar att bättra mig, framför allt när vi har fixat lite med bloggen så den är finare osv, då är det mycket roligare att blogga!
Idag har jag iaf varit & lämnat tillbaks min jacka för den var trasig.. men är iallafall 500 kronor rikare nu, hihi.
Efter det kom Micke till mig och så tog vi bussen till centrum och sen vidare till honom, satt där och chillade lite sen drog jag hem och åt, sen drog jag och han till kista för han skulle köpa nåt jävla medel mot finnar och nåt till hans pappa eller va det nu va :)
Kanske hör av mig senare om jag inte somnar, puss
// emmaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0