Life is a book. Every day is a page, every month is a new chapter, every year is a new series.

som Elin redan har skrivit så va vi på trappan på kvällen, kom hem runt 10. Det var skitmysigt, massor av folk, så väldigt mysig kväll har det varit! Efter det när jag kom hem har jag bara suttit & myst med familjen & så :)
Imorgon ska jag & Elin som sagt först till jakan för att jag måste lämna tillbaks lite kläder & sedan till Kista, måste verkligen hitta en varmare jacka, det är ju förfan skitkallt ute nu, typ -15 grader! HATA
Hoppas att det blir vår snart.. När våren kommer kan man inte va olycklig typ, kommer va så jävla lycklig när det är ljust på kvällarna när man går hem, ljust när man vaknar, ljust typ hela tiden, UNDERBART! Kan inte beskriva hur mycket jag längtar till våren, vill ha lite värme nu.. Ansiktet blir ju som en isbit, det är så sjukt jävla kallt, usch.
Oj va långt inlägg det blev nu såg jag.. Skitsamma, men ska inte tråka ut er mer nu, kanske uppdaterar innan jag går och lägger mig men vi får se, puss på er!
// emmaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0