torsdag imorn

bara torsdag imorn?! jag orkar inteeeeeee, värsta veckan i mitt liv typ, den är skitseg, är på sämsta humöret hela tiden, har skitont i mina fucking tänder, allt går fel!
Och imorn ska vi ha 2 no lektioner bara för att 9orna ska ha nationella prov i svenska när vi ska ha svenska egentligen och då måste vi tydligen ha 2 no lektioner på en dag, sjukt drygt.
aja, whatever, idag har jag vart i skolan eller gick innan sista lektionen, va tvungen att åka till läkaren och det visade sig att jag typ har nån inflamation i mina ögon igen, som sagt, allt går fel, måste ta ögondroppar varje dag nu osv, men orkar inte förklara allt.
Aja vi hörs väl senare, pussss.



bild i repris, har typ inga nya just nu, kommer om nån dag eller nåt :)

// emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0