We are hooome!

Oh, what a day! Nej nu ska jag prata svenska hahah.. NU ska vi berätta:
Först åkte vi som sagt till jakan och lämnade tillbaks kläder, sen åkte vi till kista och kollade på jakca till Emma, men hon hittade ingen, vi kolllade på: intersport, teamsportia, stadium, cubus, bikbok.. Sen drog vi hem, och åkte till flisbergs, där min syster jobbar & där jag köpte min jacka! Och där hittade hon till slut en. Men på bussen på väg dit så tappade jag (elin) min iphone i golvet på bussen och hela rutan sprack så den måste inpå lagning.. Typpiskt mig :'( Så får ha min xperia tills den kommmer tillbaks. Sen satt värsta fullgubben på bussen och babblade med mig..
Men nu ska emma snart dra. vi hörs senare puss!
//elin&emma
åååh emmas hår blir kåååååååååååååt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0